Friday, April 8, 2011

Umrah kembali..

Alhamdulillah... aku dpt message dari kakak aku kat skype td yg maklong aku and siti aku akan sampai kl esok ptg.. wow bestnye... cuz abg aku pun balik jugak ...  mesti mama aku akn masak makanan yg best2 nye.. lagipun abah aku pun bukan boleh dgr kalau ade org nk dtg umah memang akan g cari serba serbi bahan nk masak..

Memang nice sgt2.. bile ade family reunion nie bertambah la plak nk sambut maklong aku ngn siti aku balik dari umrah kan... memang meriah la umah aku... nice...

Au habis class td aku x on lepi sgt cuz aku nye class full lak tadi ngn assignment.. then aku nk g solat jumaat lak... but nice la cuz hri aku dpt rsa suasana yg aku rindu2 sgt... bile aku sampai je kat perkarangan masjid aku dpt dgr dgn jelas sebutan dlm perkataan yg dibaca. Memang sebelum nie aku dgr jelas je.. but bhasa english yg kurang jelas pemahamanye... bile aku masuk je masjid aku tgk rupenye imam yg baca kutbah tu org mlaysia.. la patutla.. aku rsa lain macam je.. but dari awal lg aku dah agak but rsa cam pelik lak cuz x pernh aku prsan selma nie ade imam melayu kat masjid dublin nie. But hari nie hari lucky aku.. cuz aku dpt dgr sendri org melayu berkutbah cam kat mlysia and dgr dgn jelas sebutan yg dibca tue,.. nice sgt and then solat pun dgr bacaan ayat quran yg bersemngat. Memng rsa cam kat mlysia la... nice.. kawan aku ckp imam yg dtg ni ade tour palestin and die akan bergerak mengelilingi eropah.. imam nie jugak seorg doctor pakar kat mlysia and die akn buat presentation skit utk budak2 medic kat Malaysia hall. NIce then,

Bestnye kan hari nie,.. aku leh suke sgt sampai aku lepak kat masjid tu lebih lame dari yg biasa sebelum nie... aku paling lewat pun lepas solat sunat then aku sambung baca quran pun dalm kul 2.30pm je but nie aku sedar2 dah kul 3.30pm... sampai xde org dah kat masjid.. but aku dah biasa dah cuz sebelum nie pun aku je yg last kluar. Saje aku rsa tempat yg selesa utk aku beribadat and muhasabah dri aku. Then cam biasa aku nye plan nk g library,.. but aku nk g hanta cv jap lg cuz smlm habis 3 jam aku mryau tgk2 spot2 mner ade kerje kosong.. so lepas nie aku g trus hanta cv then baru balik... but aku dah plan nk g jugak library.. cuz awal sgt nk balik pun.. cuz mnyemak je aku kat umah .. baik aku study kat library... itu tempat aku yg aku rasa lebih selesa. nice... dah dekat dah aku nye exam.. aku nye class pun dah semakin padat dah bnyak assignment die bg aku nie, .. aku kne cari sumber jugak skit2 nie..
GIve the thump if u like itS..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...