Wednesday, February 1, 2012

Ape yg kau mahu...

Salam, alhamdulillah hari yg ckup indah... sempurna kehidupan ku tanpa sebrg mslah.. tipu la kalau aku ckp xde mslah kan.. cuz manusia nie,. sentiasa diuji ngn maslah.. so bg aku mslah yg aku maksudkan.. dri aku yg msih sht, family aku yg aku call smlm semuanya shat2..dan org2 disekeliling aku shat2.. alhamdulillah syukur nikmat tuhan.. semoga semua yg aku syg akn berada dlm limpah dan rahmatnya, dlm keadaan shat sejhtera... Amin Ya  Rabbil Alamin..

Dlm kehidupan kite ni... masih jelaskah apa yg kite cari.. atau semuanya bende yg kite cari adalah utk sementara.. memang bukan ade bende yg kekal pun dlm dunia nie.. nama pun menumpang dibumi Allah nie.. so memang la xde yg kekal.. but ape yg kite cube dptkn adlh.. sesuatu yg kite akan mahukan yg kekal abadi dlm jiwa kite.. sesuatu yg kite rasa puas dan hajatkan sepanjang hidup kite.. tp ckup lah sekadar ianya menjadi teman sementara di dunia nie.. Sesungguhnya.. "umat yg menghargai segala nikmat Allah ialah org yg sentiasa bersyukur.."

Benarkah harta dan kemewahan menjamin kebahgiaan... benarkah org yg kite mahukan adlh tanda kebhgian .. adkh kjayaan akan dpt melalui kemusnahan.. atau disebalik kesedihan ade kebahgiaan .. itu semua pernh aku dgr dr org yg menyampaikan kat aku.. but semua belum jelas kalau aku sendri x pasti ape kebahgiaan yg aku cari... dan adakh kebahgiaan dgn cara yg kite mahukan akan dpt tanpa pengorbanan dan kesusahan..

Aku bersyukur kerna aku msih merasa kebhgiaan diantara aku dan dia.. family ku.. dan rakan2 ku.. Alhamdulillah.. aku bersyukur dgn ape yg aku ade kini...


GIve the thump if u like itS..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...