Sunday, February 3, 2013

Iftar... rumah ku,..

Sekejap je dah masuk bulan feb 2013 dah. Allhamdulillah bnyak gak yg dah aku selesaikan so far la.. hahha Macam 2 la bende nk kne buat. Class pun xde busy sgt sofar now.. but after this aku busy ngan kje la plak.. well time relax gonna be finish ends now.. ready to rock,,,

Today cam hri2 lain.. same cam hri2 sebelum nie.. but tetiba je aku wife aku ngh busy kat dapur.. aku cam pelik gak .. normally xde la busy cam nie kalau die siapkan sarapan pun.. but time now pun bru kul 8 kot xkan die nk siapkan mknan tghri kot... die ckp ngn aku nk buat mkan2 .. well aku x kisah cuz bukan aku yg msak pun.. hahha... But die dah semngat nak buat mkan2 so.. aku pun kne la bantu skit2.. sementara die nk siap msak semua tu...

So menu die , nasi minyak, ayam msak merah, daging msak hitam and some of desert tu je la kot. Alhamdulillah selesai gak la .. aku jemput pun budak2 umah aku je dlu. cuz aku pun x tau wife aku plan nk ajak sape lg. maby terlalu mengejut je kot. so jemput budak2 mner2 yg ade je kot. cuz die kata nk buat lagi. house warming katnya lah. walupun dh lame gak aku msuk umah nie.. hahaha.. so just wait and keep ready je la bile nk kne buatnye. Anyway thanks to allah dipermudahkan semua nya even dlm serba kekurangan.. thanks to my buddy yg dtg today. 2 org je pun but dpt la merapatkan sirratulrahim.


ayam masak merah version my wife(serius sedappppp ok.xtipu.hahaha...angkt bkul)
handmade pavlove..prepared by mrs.wife


GIve the thump if u like itS..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...