Thursday, February 18, 2010

Hari yg dinantikan....

Lega nye hati ni.. cuz semuan berjalan dgn baik...

TOday ,.. Aku penat sgt cuz bru balik dr kje...
hari yg dinanti kan akhirnye berjalan dgn baik.. oleh semua staff setelah berhempas pulas mengerah seluruh tenaga atas pembukaan rasmi branch baru nie...

Aku nmpak dlm seluruh wajah kawan2 aku sewaktu saat pembukaan branch baru nie.. cuz sejak dekat 1 bulan lebih kami semua merancang dan menyenaraikan tugas masing2... akhirnye hari kemuncak yg menantikan seribu respon (harap yg baik2 lah) tentang pembukaan branch baru nie...akhirenye selesai selewat 4 pm tadi..

Sejak dari pagi lagi aku sampai ke ruang utama jalan dari jauh boleh kelihatan khemah2 yg memenuhi ruang jalan hampir saparuh bangunan baru yg berwarna putih itu megah memancar... puluhan belon2 yg berwarna warni memenuhi ruang utama pintu masuk ke office aku... Akhirnya menampakan cukup sempurna segala perancangan yg jelas dilaksanakan dgn baik... HAnya kemeriahan para tetamu terhormat masih belum menyemarakan lagi majlis nie... cuz pagi lagi kan but dlm hati aku hanya harap yg terbaik utk branch yg baru bukak nie...

Segala persiapan telah disediakan sejak seminggu lagi... dan kebanyakanya adalah mengikut jadual... dan teratur... hope perasmian yg berhormat nnti xde masalah yg dpt menyulitkan keadaan ... Cuz aku hnya harapkan segala perjalanan majlis nie x diganggu dgn maslah2 lain...

Nmpaknya ramai yg hadir .. potongan reben tue pun berjalan dgn baik dan cuaca allhamdulillah cuz x hujan ... dan kami dpt uruskan majlis dgn baik mengikut jadual...syukur amat bersyukur cuz x kami terdengar segala cemuhan2 jahat tetamu yg hadir tentang majlis yg dijalankan nie...... but alots of its was nice and preciated on tht..

Nmpknye segalanya berjalan dgn baik... x sia2 aku balik hari2 lewat sampai penat aku nie rasa x boleh nk digantikan dgn seminggu cuti penuh aku... cuz terlalu penat sehinggakan aku rasa x mampu lgi nk berfikir .. dah jam kot...

NIce lega hati aku... dan harap esok pun berjalan dgn baik nnti... cuz hnya esk menjadi penutup majlis nie.. harapan aku hope everythg ok la.. insyaAllah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...