Wednesday, February 10, 2010

Alone... Alive...

Dalam hari yg mendatang terlalu perit buat diri ku...
Cahaya yg terang semakin pudar..
Pandangan yang jelas semakin gelap..
Perjalan yg lancar semakin sesak..

Dimanakah harus aku berhenti ..
Dimanakah harus aku cari tempat bersembunyi..
Dalam keadaan yg sunyi sepi aku bertnya pada diriku..
Adakah aku insan yg setia kepadamu... Ya Allah...

Merapatkan tngan menadah berkat berdoa kepadaMu..
Terus berdoa... Insan dan hambamu nie telah bnyak melakukan salah,..
Terlalu kecil diri ini... terlalu lemah dri ini...
Mengharapkan segalanya darimu... Jalan yg terbaik buat diriku..

Ya Allah... Kumohon kepadamu...
Kuatkan lah semangat ku...
Kuatkan lah iman ku... semakin hari semakin bertambah...
Aku cukup lemah dgn dugaan mu utk aku terus sendirian..
Memikul segala nya sendirian...

Perjelaskan lah perjalan hidupku...
Perkenankanlah diri ku didalm org2 yg mulia disisimu...
Ampunkan lah aku... Ya ALlah...

Aku x mampu melihat setiap insan disisiku..
Menagis kesedihan sentiasa disisiku,,,
Mengalirkan air mata keranaku...
Lebih rela aku menerima dan menanggung kesedihan nya semua..
Hnya diriku yg patut terima semua nya itu...

Peliharalah org yg menyanyai diriku ini...
Yang menjagaku ini... Memahami akann hatiku ini,,,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...