Thursday, March 18, 2010

Kumohon kemaafan dari mu...

Dalam hari2 yg mendatang memberikan sedihan...
Keperitan yg diterima x mampu kulihat oleh mata ku sendri...
Sudahkah aku buat yg terbaik pada semuanya...
Adakah aku? ....

Semakin kuhampiri cahaya itu... semakin ianya jauh dari ku..
Diriku semakin lemah... kuatkanlah semangatku..
Permandangnku semakin gelap..
Perjalanku semakin lemah.. jauh disudut penjuru dunia...

Menantikan masa yg akan meletakan aku dimana ..
Menutupkan aku dari kelihatan dicebis2 dunia...
Ku manadah tgn kepadamu...
Memohon maaf ... segalanya ...
Mengharapkan keampunan dari mu...

Ya Allah... ampunilah hambamu yg lemah ini...
Ku x mampu melihat org2 yg aku sayang mengalirkan air mata utk ku lgi..
Aku mahukan mereka bahagia ...
Gantikanlah kesedihan mereka segalanya keatasku...

Ya Allah...
Berikanlah... kebahgiaan , kesejahteraan kepada mereka...
Semoga mereka lebih merasakan kebahgiaan dari diriku ...
RAhmatmu.. kumohon ...
BErterusan kuberdoa kepadamu... x pernah jemu , x pernah letih ...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...