Sunday, August 28, 2011

28th Birthday ...

Alhamdulillah...syukur kerna aku kini berada dlm shat sejahtera... dan disamping kurniaan tuhan kepada ku .. aku masih sihat dan bersyukur dgn perjalan hidup ku diperantau ini...

Syukur juga kerna aku dikurniakan org yg baik disekeliling ku .. walaupun aku jauh dari keluarga tercinta.. but aku masih diberi peluang utk mendpt seorg yg boleh menjaga aku disini.. Sempurna nya hari2 ku kerna kurnian tuhan dan segala ketentuanya..

Thanks to my lovely jue.. cuz sanggup menemani aku walaupun aku masih x dpt menemani die diwaktu cutinya,. dgn kegigihanya utk menunaikan hasrat utk menyambut hari lahir ku buat kali pertmanya di Dublin nie.. dia sanggup menyediakan segalanya sendrian dengan buat fruit tart like blueberry tart,rasberry tart,strawberrry..mix friut tart lah .Eh macam2 lah..tp xsilap aku yg sempat amek 2 gambo jer kot..yg lain pelahap dah seme..Aku tak sangka dia ada buat surprise untuk aku,sanggup tunggu aku balik dari kerja..Asalnya,dia datang kat tempat aku kerja dengan bawak kek tue sekali tapi xdapat nak sambut kat sana sebab keadaan tak mengizinkan.Kemuadian bawak balik cakes tue buat kat umah.Sampai jer aku kat umah tetibe SURPRISEd!!!!Jue dgn bawak kek keluar sambil nyanyi lagu besday untuk aku...huhuhuh.TERHARU...



the cakes
rasberry tart

blueberry tart


Thanks for the nice cakes.. and time that u give so far... alhamdulillah aku dpt bersma nya walupun sebentar utk menyambut hari lahir ku itu.. Alhamdulillah... syukur... semuanya berjalan lancar.. diberi plak ucapan dan kad birthday ku .. alhamdulillah kerna semua nya... semoga segalanya berkekalan hendaknye....

Thanks for all tht u give to me syg.. luv u .. luv my family and all my friends tht wishers me too for my birthday.

Aku syg semuanya....................tq.. tq


besday boy

pose gile2 sikit..

nak ler tue...


GIve the thump if u like itS..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...