Wednesday, August 3, 2011

i love u dad...

Alhamdulillah...

Syukur kehadrat ilahi.. kerna aku dikurnai ibu bapa yg penyayang dan pengasihani...
aku msih ingt lagi segala gelagat ayah ku .. walaupun yg kni aku jauh dr parent aku dimalaysia..
aku syg sgt keluarga aku,.. hnya doa dan suara yg dpt melayani krinduan aku bersma keluarga tericnta.

Kalau nk critakan bertapa bnyaknye pengorbanan ibu bapa aku sampai mati pun x habis..
but aku syg sgt family aku... rindunye bile bersma keluarga...
Alhamdulillah bulan nie bermula nya Ramdhan dlm bulan 8 ini adalah dlm bulan birthday aku dan ayah aku..

Hehhe ...

Kalau kat kl nie.. mau ade jamuan besar2an bersma keluarga nie.. but xpela... nnti aku dpt balik and repeat ape yg aku missed out nie.. x saba nye... yg paling best masakan kedua ibu bapa aku..

Ibu aku seorg tukang msak.. di hotel so memang kalau nk dpt mkanan yg best2 memang haven la aku mkn.. but x kalah jgak ayah aku yg pandai msakan utara tu.. apsal la aku x pandai masak.. hehehe... pandai mkn je..

I missed so much msakan ibu bapa aku nie.. kalau nk cerita ape menunya sampai sahur pub belum tentu habis lg nie.. hehhe.. asyik ingt mkn la plak aku nie dah bulan pose la katakan... hehehhe

I miss u dad... and u too mama... luv u  all so much..

pls tc and have a nice day both of u my lovely parents...

Salam Ramadhan.. and Happy Birthday to u dad..
Ampun kan salah silap dan serta mohon keampunan segala perlakuan, perkataan dan perbuatan terhadap mu..
Semoga drimu berada dlm keadaan yg shat sejahtera hendaknya..

Thanks so much and i love u soooooooo muchhhhhhhh


GIve the thump if u like itS..

1 comment:

Unknown said...

Happy birthday
selamat berpuasa

Bagus sayangkan keluarga.

Take care
Umi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...