Tuesday, December 28, 2010

Im Coming... Dublin

Salam semua ... Alhamdulillah walau cam ner pun ape yg berlaku aku dah sampai jugak Dublin... yg mner selama nie xde ape pun yg aku rasa nk cari kat sini... dah sdekat hampir kul 7 AM kat sini so maby kat malaysia dlm kul 3Pm .. Before tht aku drop off kat Stansted dlu utk aku flight ke Dublin ... sampai je airport UK nie aku lepak jap mnum jap kat cafe nie,.. lyan latte jap... hehhehe
Costa Cafe Stansted Airport...

Selamat la aku rasa nye cuz waktu aku sampai xde la cerewet sgt kat Imigresen nie... so far Alhamdulillah smua berjalan jalan baik... Dlm masa yg  sama aku dpt rsakan ape aku nk selama nie tercapai walaupun mission sebenar aku nk mencapai perubahan menyeluruh ... Masa masih panjang ... but ini lah peluang yg aku patut ambik cam abg and rakan2 aku ckp ... mungkin kite akan dpt lagi peluang but cume ape yg berbeza cume keadaan dan suasana ketika tu...

Tepat kul 7 pm family aku berkumpul and bertolak dr umah ke KLIA tu... aku siap awal lepas habis last shoping aku ngn adik aku... tue pun sempat g JJ kat umah aku tue lg...Bising mama aku call bnyak kali risau takut lambat balik.. ye la die tau la anak bujang die nie kalau g shoping ... hehehhe... Aku dlm kul 5 lbih dah siap dah beg and baju semua... bilik pun aku dah kemas dah smlm.. Just now tunggu akak aku je blik cuz die kne kje la plak.. hope kat bank die x bnyak la kje.. kalau x maunye melepas akunye flight nie krang..

Aku sampai lebih kurang dlm kul 8 la n bleh la plak nk reapacking balik beg aku nie cuz dah melebihi kg nie... aduih..  lepas repacking kali ke-6 pun beg aku stil lebih kg lg.... so aku kne la kurangkan lagi 5 kg .. cuz lebih 30 kg... so ape pun aku kne la buat jugak... selamba kat ruang legar KLIA tu aku bukak semua beg aku and repacking semula...buat kali kebrape ntah la.... so hope kali nie lepas la... lepas buang ape2 yg patut akhirnye muat jugak... asalkan lepas je brg2 pun ok la... cuz mau nye aku kne charge mahal dlm tu klau lebih kg nnti... aduih tentions.. so lepas je check in beg bru la rasa lega skit aku ... akhirnye aku dpt jugak lepak and ade masa dgn family aku semua... so kite org lepak kat mcD jap.. but x lepas jugak hang up dgn my bro kat luar and biasa la ... melepaskan nasihat bertubi2 bg aku kuat semngat jap...  Ape lg lepak jap and boys talk la skt2 cuz dlm family aku ade 2 beradik nie je la lelaki... cam biasa abg aku selalu support aku walaupun aku takut gak nk masuk alam bebas and independent nie... but inilah yg aku nk n mencari sesuatu dlm dunia aku... experience yg mungkin aku xdpt nk lupekan ,... dan bende yg akan mengajar aku dr segi fizikal dan mental aku ... alhamdulillah aku dpt jugak peluang utk berada dinegara org lain sedikit sebnyak mwujudkan perubahan yg baik dlm hidup aku... Terima kasih semua expecially kpd family tersyang aku...  TQ so much...love u all..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...