Friday, December 31, 2010

Welcome 2011

Alhamdulillah

Syukur kepada Allah swt yg telah memberi seribu kenikmatan pada hambanya yg kerdil ini dr segi kehidupan, kerjaya dan keselesaan... Alhamdulillah... semakin hari semakin cepat masa berlalu dan kini telah sampai pada tahun 2011 ...

Debaran memasuki tahun bru ni x same dgn sebelum nie cuz aku berada di bandar Dublin... But x pernah sedikit pun yg tertinggal dlm fikiran aku ni dlm menjalani hari-2  yg telah lalu selama tahun 2010 yg lepas dan menjadikan perjalanan aku seterusnya sempurna... Aku amat bersyukur walaupun masa berlalu meninggalkan aku dgn cepat but x pernah sekali pun aku kehilangan org2 yg menyanyai dan menjaga aku dgn baik. Aku amat beryukur dgn nikmat Allah swt yg telah menjaga ayah dan ibu aku... memberi rahmat kepada ahli2 keluarga aku sehingga kini... Alhamdulillah syukur... Semua ahli keluarga aku bahagia dan masih berkembang dgn baik..


Aku x pernah juga lupe org yg sgt rapat dlm hari2 aku... yg kini semakin hampir dgn diriku yg amat menjaga segala kehidupanku... tq so much... U are the best... i hope i have given u all that u need ... and feels the happiness when u be wth me.,.. TQ TQ TQ so much.... dan sekiranya ade slah faham and segala perlakuanku membuat kan kehidupan dan dirimu x slesa .. maafkan lah aku... tak terniat sedikit pun dihati ini utk menyakitimu... dan segala ape yg aku lakukan hanya lah utk kesesuaian dan juga masa hadapan kite bersma,...


@)!!(2011)

Salam 2011... slamat kekal dlm ingatan ku 2010...

Cam biasa jugak every year x pernah aku nk terkejar2 nk kluar umah ... dan ade jugak yg sekali tu aku celebrate kat ofice je... cuz jalan jam nk balik umah so better aku stay je buat kje sampai pagi ... after 2 am tue bru la aku balik... hehehhe ade jugak yg  cam tu ... but tu lah aku yg malas nk lepak kat luar .. lg pun aku mlas g tempat yg ramai org nie... pening kepala la... but nice cukup la skali aku g waktu mula2 tahun 20oo tu.. sekali seumur hidup aku...


But yg menariknya bg tahun nie... memang luar biasa dr tahun sebelum nie... cuz disinilah bermulanya perjalan aku berada dinegara org dan yg pastinya merasai kehidupan diperantauan... but ini lah yg aku nk lakukan bg menjadikan dri aku lebih kuat dlm mengadapi onak2 liku kehidupan ini,.,. Inilah peluang yg aku mahu dari dlu lg.. cume menunggu masa dan saat yg sesuai utk bertindak... But kini aku sudah bertapak dan dah masuk hari ke-3 aku stay kat dublin nie... Alhamdulillah syukur aku dpt mnyesuaikan diri disini... Amin....

i so happy wth all this and tq to my mum , dad , my family ... siti and love u all...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...