Wednesday, December 29, 2010

Here I Am,...In dublin

Alhamdulillah... aku dah sampai dublin...

now kat sni 29hb Dec 2011.. pada suhu kalau x slap aku -2 C kot.. dah ok la skt... berbanding yg aku dgr sampai -8 C ntah x tau la aku rasa nye cma ner lak.. but menggigil jugak la aku ni walaupun pkai jacket and baju 3 lapis kat dlm ni... but alhamdulillah aku sampai pada hri yg baik... maby ini lah permulaan yg baik bg aku... insyaAllah... aku mula menjejakan kaki kat Stanted lebih kurang kul 530am sni la.. slama perjalan aku selesa la jgak mner x nye... time2 cam nie.. org x ramai nk g belah2 brat nie cuz cuaca sejuk kan.. then tempat sebaris aku nie 3 seats kosong je.. mule2 buat cool la x nk baring... But bile lampu padam je ramai org yg merampas seats2 kosong utk keselesaan diorg membaringkan dri... then aku pun x than la.. selamba la aku pun belasah jugak baring kat seats sebaris aku yg kosong tue.. manyak untung woooo... nite...hehhehehe...ZZZZZZZzzzzzzzzzzz

Aku x tau ape yg aku missed lagi nk beli... but lepas bos aku accept surat resing yg aku tender pd sebulan yg lepas kat bank aku tu... aku jd kelam kabut jugak cuz bju x bli lg and takut ade bende yg nk kne seatle kan or maner2 hutang aku yg maby aku x bg tau family aku ke... yela kan ... hutang nie boleh dibawa mati .. alhamdulillah and tq so much kat family aku cuz mendidik aku supaya aku x membiasakan dri dgn berhutang dgn org ni ... yg member2 aku yg mner aku bg pinjam duit ke brg tue aku halalkan je la.. kalau korang ingt byar je la... kalau x aku dah lame halalkan dah pun.. yela kekadang aku nie peluper jugak bab2 nie.. cuz aku nie bukan suker sgt nk mngingat kan org psal byar hutang... tht y aku x leh jadi ah long... mau bungkus business aku huhuhuhuh.... TA LAK UNTUN LOOO...

Yang aku tau aku  x berhutang dah ngn sape2 cume ... yg kete baru aku beli tue aku bg je kat akak aku... cuz die lg memerlukan... lg pun aku dah bincang ngn die and die pun dah setuju nk sambung byar.. nice then.. aku bukan nk membebankan die.. and yg moto skoter aku tue dh habis bayar lame dah .. so seatle la hutang2 aku... cume cam broadband aku tue je yg aku sangkut skit lg,... cuz risau takut2 ade org lain yg nk pkai,.huhuhuhu x sempat nk seatle kan... sory... hehehehe...

Aku dah 4 kali kot bukak beg masuk beg sejak sebulan yg lepas nk pecking beg aku nk bawak g sni.. kejap tukar beg kejap tukar baju.. macm2 la... tue pun siap ade beli baju and seluar jeans tambhan... cuz risau takut sejuk sgt kat sni sampai x leh nk cover body aku nie... but lucky la cuz time nie time sale kan so beli belah dah cam shoperholic dah gayanya ... semua main sambar je...  sampai last2 day pun aku nk bershoping gak lg ... heheheh yg jadi mangsa aku yg selalu kne teman aku ialah adik aku la.. yg sampai ade satu masa tue berangin jugak la die ...cuz satu hari aku g jalan2 dgn die dari sogo aku jalan sampai ke mid valley aku bawak die dari satu kedai ke kedai yg lain and satu bende pun aku x beli... hahaha ... tention je muke die aku tgk.. kesian la plak aku tgk die.. so aku blanja la die mkn.. thanks adik...

Bnyak bende yg aku nk story kat sni but cam biasa la bnyak sgt ayat nnti bosan lak korang nk baca so aku sambung balik bile aku free,... aku akan story time aku last2 kat kl and mimpi2 aku yg aku nk shared rasanye la kot. hehehe and time aku duq hang up ngn kawan2 aku before aku flight.. cuz aku nk g shoot mner2 tempat yg mnarik kat sni.. hehehhe... dont missed out my pic then..

 @dios ...tq

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...