Saturday, January 16, 2010

Birthdays My nephew Sarah...

                 Birthday party... hri ni makan jenuh tu kat umah sis aku... nasib larat aku nk jalan balik umah.. ( mcam la umah sis aku berbatu) ... Smalam lgi budak2 nie dah sibuk2 buat persiapan... aku just buat sibuk je.. hehhehe.. Nasib aku sempat sental laksa and kek tu... cuz aku g lambat .. ade hal skit kat umah.. yela semlm kemas bilik aku je dah separuh hari .. pagi nie kemas2 skit je umah aku.. nasib ade kek yg kedua sis aku beli.. lucky beb..

                         Laksa.. itulah menu yg utama yg aku nntikan... yela anak kelahiran keluarga utara nie bukan senang nk lepaskn peluang melahap masakan sebelah sna selalu.. niekan buatan sendri anak jati sana.. amboi terliuq aku... mlm td asyik duk mimpi je brape pinggan aku nk sental nie.. wahhahaha,.. Aku buat blog pun asyik duq bau2 kuah laksa... padahal kuah pun x siap lg... punya lah gile laksa aku nie.. hehheeh baru tau ka...

                         Kejap je nephew aku dh darjah enam.. UPSR la die tahun nie.. Good Luck gurls... Member2 dier ramai la jugak yg dtg ,.... nasib aku x payah nk layan sgt.. mane la tau tetiba melekat la nk jadikan abg angkat mau terduduk aku.. lantak la... yg pentg aku sampai2 je depan gerbang umah sis aku tu.. aku dah intai2 mana la tau x siap lg laksa aku tu.. aku balik je dulu ... cuz aku dah aim dah nk sental laksa dulu before makn kek.. yg menu2 lain tu aku sental kemudian...

                         Teringat la zaman aku mude2 dulu sambut birthday party... amboi siap sempat g shopping last minutes lg cuz nk beli baju utk pkai just for birthday party.. yg kakak2 aku lak bukan main bnyak diorg beli candies utk aku n kawan2 yg hadir... macam tu la korang semua pun.. sibuk nk nmpk nice .. cam nk kawin lak.. now dah besar xde la nk sambut birthday nie.. sambut birthday org je la... xde masa la nk buat cam tu semua..  Dlam kata lainye dah malas nk buat .. hehhehe..


                        Perut aku dah penuh ngn laksa.. bnyak gak aku belash .. asal sis aku bawak je aku belash yela.. budak2 tu semua duk duk tempat lain ngn birthday gurls.. aku je depan meja mkan n tuan umah.. mane x juling mata  ko .. depan mata dah meriah ngn pelbagai jenis jamuan yg dihidangkan.. semua yg sampai je kat meja tu aku la yg 1st belash dulu.. wahahaha.. hri nie hri makan aku.. bukan senang nk dpt peluang aku makan cam nie.. if not aku nie jenis yg malas sgt nk makn.. but hri ni aku bgun2 je dah trima call suruh dtg umah makan.. amboi aku dgn pantas terus siap2 nk g sna.. yg pasti perut aku dah dikosongkn dan stanby nk mngadap menu2 yg ade tue.. macam aku lak tetamu die... sory sarah Aciq makan dulu...

                       Adelak Scret Recepi tu.. alahai comelnye kek tu.. tu pasal la aku belasah dulu.. hahhaha.... im a winner.. tue pun kek kedua.. kek yg pertama tu dah habis tetamu mkan.. yela aku dah la dtg lewat skit.. cuz ade hal.. then sampai2 je ade la skit2 salad .. so aku belash jela dulu buat landasan utk menampung laksa aku nnti.. wakaka... Lepas mkn kek  je aku dah serender la... cuz aku nk balik jap nnti ade lak org yg cari aku x jumpe... wahahahha... jangan mare... lagipun mane boleh aku nk lari dr laman aku nie.. tempat aku menyemak dgn celoteh aku hari2... hehhehehe

                      So for now ini je dulu cuz aku ngh berYM nie... bukan PM la.. YM...  so aku breaks dulu... nanti aku sambung balik... esok pun aku x kje.. lucky ade jugak masa utk aku maintainkn balik badan aku nie ngn berexcersice//// Arios amigos...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...