Friday, March 18, 2011

_==ahhhhhhhHAHHHHHHHHH+++==


Suasana hri nie agak selesa utk berjalan and for sure la kalau nk beriadah tue memang biasa la kan... yg pastinye aku akan menggunakan  segala masa yg ade nie ngn merayau hehehe ... Aku pun kluar la umah and for sure la dah siap mandi and berpakaian... aku tention gile kalau aku nk kluar time tu la ade je bende yg aku lupe... tht y aku mlas nk kluarkan brg2 dlm beg aku nie... and dah tentunya aku akan bawak semua nye skali,... but aku lupe rupenye hri nie aku ade class so memang kne bwak la beg nie cuz semua buku2 aku dlm tu...

Lepas aku habis class nie bru aku boleh nk berjalan-jalan ke ape ke kat sni... lucky la cuaca nice giler and selesa skit kalau nk jalan2 xde la hujan ke sejuk sgt ke... and dah tentunye aku nk kne mkn jap lg ni cuz nk berjalan jauh plk lg,... dgn selmba je... time lecture aku x prasan  je aku trus kluar berlari g toilet.. cuz x than ... hehhehe... tue crite lain... jap lg aku sambung balik///...

5 mnt slepas tue...

Aku pun kluar toilet and gets ready nk kluar dari bngunan college aku tue.. then aku tgk ade lagi budak2 class aku yg brazil , mexico, portugis, and semua la... semua ade... cuz class aku nie kat tgh2... yg mner diantra toilet and pejabat.. so cam ner skali pun korang akan melawat class aku dlu la... then aku try usha lg skali lg kat class aku tu but kali nie aku cuber dekat skit cuz mner nk tau tetiba mata aku nie rabun dekat lak... sorang2 aku g scan .. sah semua muke aku kenal memang x kluar lg... dah tue ape yg diorg buat dalm tue... x nk balik ke..., and yg aku pelik nye... menjadi soal tahap bapak Ultraman dlm otak aku nie nape diorg duk berkumpul dlm class tu and cam doq berbincang sesuatu je... but  x kisah la... lantak la... biarlah.. cuz bukan aku pham pun kalau korang ckp bahasa brazil... jap.. tapi bukan ke brazil, mexico and also jugak brother portugis and minah Venezuela tue x ckp dalm bhasa yg sma... yg sma pun BI je la.. tue pun ade sesetgh yg aku x leh nk cam lg ape loghat die...

So aku pun dah ragu2 sgt aku g dekat skit.. then aku try2 je psang telinga... boom.. aku kne sergah... wei... demo duk buat gapo tuh.. eh silap lak... tue korang nye slags... diorg nie sepatah harm pun xtau nk ckp BM oiiii.... so aku kne sergah ngn minah brazil nie.. die ckp ade bende bruk berlaku kat bwah then ade pergaduhan...x tau cam ner but sorang pun x brani trun cuz takut terlibat dlm pergaduhan tue dan akan dicedera .. eh apsal aku x dgr pun td... ade org bg tau ke... oh ye la aku dlm toilet td... aDuihhhhh.. ade gaduh lak.. bende2 cam nie la yg aku x suke nie. and boleh menggagalkan msi aku nk berjalan nie... tention tul aku.. so aku tnya die balik sampai bile nk tunggu nie.. x de org call polis ke... bile nk selesai nie... Die ckp polis otw.. and ade student sorang dah cedera dan dihantar ke hospital dah... cuz hospital dekat je ngn college aku nie...

Then aku pun tunggu .. last2 aku leh tertido... then aweks brazil tu kejut aku die ckp dah bleh balik da... aku sedar2 je tinggal aku ngn 4 org budak brazil kelas aku je dlm tue.. so aku trus tgk jam dah kul 4 sure aku x jadi nk jaln2 dah nie.. just ingt nk balik and mkn je la... aku ambik beg and gerak... skali trun dgn budak2 nie... sambil berjalan tue aku bkak story la psal pergaduhan tu nk jugak aku tau cam ner bende nie boleh berlaku and ape kesudahanye... then diorg nie pun story la skit2 .. but aku  x ambik port sgt just nk buat teman je sambil berjalan xde la boring kan... wahahhaha...

Satu2 budak2 nie belah .. so aku pun mneruskan perjalan aku cuz rumah aku yg paling jauh skali cuz aku nk jalan kaki... pdahal umh aku xde la jauh sgt,... naik kete x sampai 20 mnt pun... hehehe... so just tinggal aku ngn aweks brazil nie... yg aku ingt die ckp aku psal bebrape budak yg terlibat dlm pergaduhan tue terlipas and  polis masih mencari diorg nie... ceh ayat skema... so maby ade kt2 sni la kot.. aku pun lyan dgr jela,.. so sampai je kat bustop tu die stop then aku pelik cuz die cam tersentak je...

Aku prasan la ade mamak sorang nie bersweater and bersluar pendek cam org nk g joging je aku tgk.. but tue x kisah la .. cuz kat sni semua pkai cam tu... then aku buat x kisah la.. but minah nie, yg buat aku pelik.. cuz die cam takut je... laki tue lak semakin dekat dgn minah nie... now story dah smakin hangt nie,.. then mamak... eh mamat tue leh grap minah nie and hala pisau kat muke die... mau die menjerit... then aku pun x tau nk buat ape dah aku pun ckp ngn die .. relaks la brother... jgn cam nie.. aweks tue dah meronta2 nk lepas kan dri dr cengkaman laki tue... then pisau tu semakin kuat die tekan ke muke minah tue sampai berdarah.. now thts it aku x leh trus saba and biar die cam tue dah... cuz die mesti dah x leh nk control dah tu.. so ape lagi aku loncat and cube nk tendang die.. aleh2 aku lak yg tergolek cuz die nye badan gile besar .. ialah mat saleh.. kalau Ahmad Saleh mlysia leh la than lagi nie mamat sni .. giler gnas2 badan diorg nie... mamat nie angin .. trus die grap aku .. then suddenly..........AHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh-=== aku rsa perut aku sakit sagt2... sampai aku x de dya nk menahan pendarahan yg kluar dari perut aku tu...

============WAHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhAHHHHHAHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh========
Tue la org tua-tua ckp kalau tido tu basuh kaki... but yg peliknye.. aku bukan hnya basuh je.. but siap mandi trus nie... maby aku klua kot jap lepas tue... dah tue, lupe la kot aku nk basuh kaki.. ahh x yah nk pusing2 la... korang nk aku sebut aku ni lupe nk basuh kaki la tu kan ... seribu entry aku post pun kat sni x gune gak cuz korang akan ckp aku lupe gak kan,,... ape ape jela...

Ape pun bukan itu yg aku nk story kat sni... yg aku nk bg tau kat korang pasal ape yg aku mimpi... ala bukan la gilez sgt kan story about mimpi2 nie... lg pun hari2 mimpi ape... but lain2 cara dan peristiwa yg menjadi jalan cerita mimpi kite tu kan...

Aku pernh baca article pasal the dreams catcher nie... die ckp kekedang ade bende yg kita mimpi boleh menjadi kenyataan dan ade yg mengarah ke dreams tu yg mna akan direalisasikan ke kehidupan sebenar... ala kan kekadang korang rasa cam dah pernh buat je bende nie.. cuz bende tue pernh bermain dalm mimpi.. sebab tu korang x prasan... nie kire 1st time aku mimpi kat sni cam tu... and aku rasa cam real.. scary beb...




Give thump up if u like its...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...