Tuesday, March 15, 2011

DAmm u....

Aku hri nie iye2 la... bersemngat nk seatle kan semua nie.. dah la aku nye letter dpt lambat dah tu.. kne probite lak lg cam tu.. adui hai bosan aku ngn cara pengurusan irish nie... dammed u ...

Support bende cam nie dah seatle la waktu aku register kat college diorg nie.. but until now dah bulan 3 dah aku nye visa pun dah leh expired dah kalau aku x buat visa student nie... what ever is aku dah buat semuanye awal2 lagi kot.. now masih ade lg yg sangkut ,... pheh sakit hati aku cam nie...

Mner x nya dah dlu aku ingt ape yg diorg ckp kat aku kata bende nie college akan uruskan ... then aku just buat acc je kat sni.. so anytg diorg akan liase dgn college aku.. and now aku dah buat acc nk pulak surat college... wht the hell... waktu aku g inigration tu aku bg je semua surat yg aku ade... then die ckp nk surat insurance lak... la apsal nk surat insurance lak... bukan diorg leh check ngn college ke,..

Ape ke sengat la org irish nie ... system manual lagi ke ape bende nye nie... aku dah la buat lambat cuz aku nye cuit dah x ckup... now nk dpt letter insurance plak kne g jumpe kerani college aku lagi skali... apsal die x fham ke ape aku nk dari die... aku just nk buat visa ka bengong... isshhhh geram tul aku... nk je aku jerit damm u ... ape die ingat umah aku nie sebelah college die je ke... aku dah pegi hari jumaat lepas mintak die surat college utk buat visa aku bg support doc utk insurance aku tu.. but how lak die leh ckp yg aku nye nama xde dlm list tu...

Peh sakit jiwa la aku ckp ngn diorg nie... dah la aku g balik 2 dari umah aku ke college tu semata 2 nk mintak surat bodoh tu,.. then die leh ckp dah bg imigration... ape org imigration tu tau ke aku nie sape... sampai ko senang2 je nk bg diorg surat tu... then now aku dtg korang kata nk kne request lak surat insurans,... ape kejadah la korang nye system nie... aku dah tnya dah waktu hari tu aku mintak korang kata dah ckup dah... nie aku nk kne ade surat insurance lak... habis tu korang x kan nk aku buat surat tu.. korang la kne usaha dptkn.. and mner surat aku tu sampai nma aku pun xde.. ape aku xde cover ke ape...

Bengong la korang nye system nie... semua aku nk kne buat... aku dah byar kat korang xkan korang x buat ape2... just duk relaks je ke kat sna... mampus la aku nk mngadap muke korang hari2 ... bende nye senang pun x leh nk buat ke... korang nie swasta ke gov... cam kje goment lak aku tglk... duduk makan , sembang , mengumpat, tue la kje korang... aduih... payah2...

Nanti kalau aku x dpt buat bende nie memang aku akn bring up bende nie kat mangemnt,.. and aku akan sound pengrah college tu setepek2... mampus la ... aku angin gile kot... cuz aku je yg sangkut lagi nie... aku memang dh x larat la nk mnyalak je kat staff ko pasal aku nye visa je pun.. bende bukan main senang pun x leh nk buat... aduih... payah la korang...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...