Sunday, March 20, 2011

ROCKERS



 x SANgka kan... cempedah dah jadi nangka... ape kne mngene ngn tajuk aku nie... xde ape kne mngene pun ikut suke hati aku je nk letak ...

Now, hri nie hari Ahad memang best la kalau nk berjalan2 cuz time org cuti but aku lepak je x g mner2 walaupun hari ahad nie hari yg indah... hri yg sesuai kalau nk bershoping2 kan cuz.,.. time nie la bnyak kedai yg buat offer tu kalau kat mlysia la... but kat sni aku rsa same je... cume yg bezanye.. kalau time2 musim2 Christmas ke memang gilez la diskaun die.... harga time tu jatuh bergolek2 la... memang haven la time tu la kalau nk berjalan and shoping hehehhe..

Bile tringat msa mule2 aku smpai rsa rugi lak x berbelanja gile2... cuz now nk g jalan2 pun xde harapan nk beli ape2... cuz harga dah naik ... ye la dah masuk spring times dah nie...  skrg nie kalau berjalan2 g city tu aku dpt ber-window shoping je la... hehehe k la tu ade gak perkataan shoping... x dpt beli dpt test2 skjap pun jadi la... huuhuhu..

SO ape yg aku buat aku layan lagu2 rock ... wow memang mngembalikan zaman2 menjerit thap dewa nye lah and lg satu simpan rambut panjang... but sepanjang hidup aku x pernh dpt peluang nk berambut panjang... xleh langsung aku nk mnyimpan rambut nie... x pernah lebih dari pras kening mata nie... now kat sni.. dah nk cam alleycat dah... nilah msa nye aku nk mnyimpan rambut skit nie... and jimat skit duit aku nk sedekah kat kedai gunting rambut tu... huhuhuhu..

Kekadang budak2 umah aku nie duq layan lagu2 rock nie sampai dah nk jadi tempat karaoke dah ... biasa la org bujang... yg bukan bujang pun layan baik je... tarik 2 thap amy search je... mener leh jadi,.. mau2 nye menyalak je semua.. huhuhu... disambut lak dgn kenangan2 mnis waktu mude2 dlu... lagi la best kan layan lagu2 cam nie... aduih x kire la brape nye lame lagu rock nie... memang akan menyentuh hampir separuh abad hidup kite nie cuz dah sinonim ngn dunia music... sampai bile2 pun akan kite ingt lagu2 diorg nie... kalau lagu2 legend tu jgn ckp la... dari golongan tua mude hafal je lrik2 diorg nie... ade yg siap bleh nyanyi same level lagi ngn penyanyi tue... peh memang power la lu bro... hahaha...wa caya sama lu guys... Rock... Ohhhh...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...