Saturday, March 5, 2011

K>O Kebab,....



Alahamdulillah... hri x tau nape.. but seem like everythg fine...  Cuz hri nir... aweks aku ajak g makan luar lak... cuz maby die pun dah bosan duk msak je kot... x kisah la.. yg pentg aku xde dgr ape2 msalah... Aku x tau ape plan die... aku ikut je.. Paling dekat ngn umah aku ialah K.O.  Restaurant (Kebabish Original). So die plan nk lepak mkn kat situ mlm nie.. Tue je la yg ade pun ... nk jalan jauh skit kat City tu bnyak la kedai mkn...

baby chiken..menu feveret kitorang..sedap siottt..

Sebelum aku kluar tue , lepak jap kat depan umah.. then ade makcik atas umah aku nie die pun nk kluar jgak.. eh cam janji lak ... mner die tau aku nk kluar spy aku ke makcik nie...  x pernah lak aku jumpe die sebelum nie...  Then die tegur aku... "Today is a good weather ya... Yes .."  aku translate siap2 cuz senang korang nk fham slepas beberapa ketika aku duk melayan makcik tue berborak... Lebih kurang cam nie la... Ye la makcik oi.. bgus la cuz dah kurang skit sejuknye... (dlm hati aku ...bgus la dari sejuk gile..) mals dah aku nk pkai 2 3 lapis baju nie... x larat la aku nk salin 3 helai tiap2 kali.. Bleh lak aku duk layan sembang ngn makcik nie.. jap lg kalau aku lambat ape aku nk menjawb nie.. nasib la aku siap awal2 tadi... lg pun dari umah aku nie mau jugak sampai 15 mnt ke restaurant tu..

pilau rice--mner nk larinye klau org mlyu ngn nasi nie... heheheh
Nasib aku sampai tepat pada waktu nye,.. Aku sampai je restaurant die dah pun sampai... kami dah beberapa kai makan lepak kat sni... ngn budak2 lain gak.. so dah biasa dah ngn menu2 die... lg pun xde berubah ape pun kat sni.. cam tue je la menu die hari2 pun... Korang nk tau ape yg kami order... hehehhee... nie yg buat aku x than nk lepak lgi nie...
burger skit..(budak kecik nye)
tQ and nice dinner were have... balik cepat cuz nk hujan dah... nnti i baca surat u k,... tq for the nice card tht u gave to me... tq so much...

sampai hri x bca2 lg.. huhuhuh


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...